Najczęściej zadawane pytania
- Bus Lotnisko
- $
- Najczęściej zadawane pytania
Kto pyta, nie błądzi!
Zapoznaj się z najczęściej zadawanymi pytaniami. Unikniesz nieporozumień, kłopotów i niepotrzebnych stresów.
Jeśli dowiedziałeś się przed wylotem o znaczącym opóźnieniu (powyżej 15 min), powinieneś poinformować o tym przewoźnika. Jeśli opóźnienie samolotu nie wpłynie na rozkład jazdy, kierowca poczeka na Ciebie. Ale jeśli rozkład jazdy nie pozwoli na dłuższe oczekiwanie, będziesz musiał poczekać na kolejny kurs.
Nie. Godzina odjazdu podana jest w potwierdzeniu rezerwacji oraz w bilecie. Kierowca poinformuje Cię jedynie o ewentualnym przyspieszeniu wyjazdu lub większym opóźnieniu spowodowanym np. korkami lub innymi przyczynami. W potwierdzeniu rezerwacji powinien znajdować się numer telefonu do kierowcy. Możesz do niego zadzwonić tylko w wyjątkowej sytuacji. Pamiętaj o tym, że kierowca jest w trakcie prowadzenia pojazdu, więc dzwonienie do niego bez wyraźnego powodu jest niewskazane.
Tak, oferujemy przewozy grupowe zarówno na lotniska, jak i w inne, wybrane miejsca. Możemy zaoferować przejazd busami maksymalnie do 8 osób.
Wystawiamy paragony fiskalne na życzenie pasażerów. Żądanie wystawienia paragonu z NIPem musi być bezwarunkowo wskazane podczas dokonywania rezerwacji. Nie mamy możliwości wystawienia faktury lub paragonu fiskalnego po tym, kiedy wystawiony został już paragon bez NIP. Niestety jest to uwarunkowane ustawowo.
Tak, oferujemy taką usługę dodatkową ale tylko w rejonie miast Grudziądz, Wąbrzeźno, Brodnica oraz w wyjątkowych sytuacjach kierowca może zatrzymać busa we wskazanym przez pasażera miejscu znajdującym się na trasie przejazdu.
Postój busów transferowych wyznaczony jest na parkingu P1, na którym znajdują się przystanki autobusowe oraz miejsca postoju busów transferowych.
Większość busów ma wyznaczone miejsca przy przystanku nr 8. Zwróć uwagę, do którego busa wsiadasz, ponieważ może okazać się, że na jednym przystanku stoją busy kilku firm przewozowych jadących w różnych kierunkach. Nasze busy zawsze posiadają tabliczkę na przedniej szybie z napisem – Brodnica, a także posiadają pełną identyfikację z logo buslotnisko.pl
Ilość bagaży, którą można zabrać jest ograniczona jedynie pojemnością busa. W cenie przejazdu zawarty jest przewóz jednego dużego bagażu podróżnego oraz jednego bagażu podręcznego. Za dodatkowe bagaże pobierana jest symboliczna opłata.
Wszelkie rezerwacje dokonane muszą być za pomocą formularza na naszej stronie. Na końcu rezerwacji dokonywana jest płatność online. Kierowcy nie przyjmują gotówki od pasażerów.
W wyjątkowych sytuacjach, np. jeśli jesteś pasażerem, który chciałby wsiąść do busa bez uprzedniej rezerwacji, możemy przyjąć płatność za pomocą szybkiego przelewu, blika lub revouta.
Nasze linie regularne obowiązują wyłącznie na lotnisko Gdańsk, natomiast oferujemy również przewozy na inne lotniska w zależności od potrzeb. Możemy zaproponować przewóz osób nawet na lotnisko Monachium, Frankfurt, Berlin czy Praga.
Zgodnie z naszym regulaminem, wyłączona jest odpowiedzialność przewoźnika w przypadku wystąpienia opóźnienia spowodowanego przez różne, nie dające się przewidzieć wcześniej okoliczności niezależne od przewoźnika. Zawsze staramy się jednak, aby nie dochodziło do opóźnień. A w przypadku nagłego wystąpienia opóźnienia, robimy wszystko, aby to opóźnienie zniwelować do minimum.
Zgodnie z regulaminem przewozów znajdującym się na naszej stronie, zobligowany jesteś do stawienia się na przystanku co najmniej 15 min przed planowanym odjazdem busa. Jeśli przyspieszenie wyjazdu jest krótsze niż 15 min, kierowca nie informuje o tym pasażera wcześniejszym telefonem.
Kierowca podjeżdża najbliżej terminala międzynarodowego na parkingu autobusowym.
Pasażerowie wysiadają około 40 m od wejścia do terminala.